Guvernul din Scoţia se adresează şoferilor tineri pe limba lor

Guvernul din Scotia va cheltui 10.000 de lire pentru o campanie de mesaje publicitare prin care spera sa-i convinga pe tineri sa nu se mai urce la volan sub influenta bauturilor alcoolice, informeaza AFP. Pentru aceasta campanie, organizatorii au considerat metodele conventionale de comunicare invechite, asa ca au ales o noua abordare. Mesajele vor fi afisate pe panouri publicitare virtuale, in interiorul jocurilor video preferate ale tinerilor. Mesajele publicitare vor putea fi vazu

Guvernul din Scotia va cheltui 10.000 de lire pentru o campanie de
mesaje publicitare prin care spera sa-i convinga pe tineri sa nu se mai urce la
volan sub influenta bauturilor alcoolice, informeaza AFP.

Pentru aceasta campanie, organizatorii au considerat metodele conventionale de comunicare invechite, asa ca au ales o noua abordare. Mesajele vor fi afisate pe panouri publicitare virtuale, in interiorul jocurilor video preferate ale tinerilor.

Mesajele publicitare vor
putea fi vazute de utilizatorii scotieni ai consolelor Nintendo Xbox 360 in
titluri precum Need for Speed: Carbon, Project Gotham Racing 4 si Pro Evolution
Soccer 2008.

Daca programul va avea
succes, aceeasi tehnologie ar putea fi folosita pentru a livra o mare varietate
de mesaje de atentionare pentru soferi.

Peste 70% dintre tinerii cu
varste cuprinse intre 15 si 24 de ani din Marea Britanie sunt posesorii unei
console video.

Sursa: AFP

Data: 24 Decembrie 2007