Deși au rămas mai bine de 10 zile până la reducerile oficiale, magazinele de modă din mall-uri au geamurile vopsite cu: ”reduceri de până 50%”, ”reduceri de până la 70%” sau ”cumperi 2 produse și plătești 3”.
O ținută office poate fi cumpărată acum cu mai puțin de 150 de lei, în timp ce gecile și paltoanele de iarnă sunt reduse de la 700 la 400 de lei sau de la 500 de lei la 300 – 250 lei. Și încălțămintea de iarnă are prețuri ”speciale”. Astfel că, o pereche de cizme care costa la începutul lunii decembrie 500 de lei, poate fi cumpărată acum cu 350 de lei. Iar această politică de reduceri a fost aplicată în majoritatea magazinelor de haine.
Așadar, este de așteptat ca branduri precum Nissa, Zara, Mango, H&M, Reserved sau C&A să îşi crească semnificativ vânzările în această perioadă. Astăzi, în magazinele din România, campaniile de reduceri sunt foarte similare cu cele de celelalte pieţe europene. Durata este aceeaşi (din primele zile ale lui ianuarie până în prima săptămâna a lui februarie sunt reduceri, urmate de 2 săptămâni de solduri, până la epuizarea stocurilor), discounturile practicate în cadrul reţelelor internaţionale (că vorbim de fast-fashion sau de luxury) sunt aplicate în funcţie de planificările de preţ şi marketing decise la sediile centrale.