Hamburgerii McDonald’s s-au vândut mai puţin, dar mai profitabil

Cel mai mare lanţ de hamburgeri din lume, McDonald's, a raportat un profit în uşoară creştere pentru ultimul trimestru de anul trecut, concentrându-se pe preţ pentru a susţine vânzările în scădere semnificativă.

Totuşi, McDonald’s a avertizat că cifrele-cheie de vânzări sunt aşteptate să scadă în această lună.
Compania cu sediul în Oak Brook, Illinois, a raportat un profit net de 1,4 miliarde dolari sau 1,38 dolari/acţiune pentru trimestrul IV din 2012, în creştere cu 3,75% faţă de câştigul de 1,38 miliarde dolari sau 1,33 dolari/acţiune înregistrat cu un an înainte, potrivit Associated Press.
Veniturile au avansat uşor, la 6,95 miliarde dolari, faţă de 6,82 miliarde dolari în ultimul trimestru din 2011.
Rezultatele companiei au depăşit aşteptările de profit de 1,33 dolari-acţiune sau de venituri de 6,9 miliarde dolari.
La nivel global, vânzările din restaurantele deschise în ultimul an au crescut cu 0,1% în ultimele trei luni din 2012, acesta fiind un indicator important de măsurare a performanţei restaurantelor.
După publicarea rezultatelor, acţiunile McDonald’s creşteau uşor pe Wall Street, cu 0,6%, până la 93,50 dolari, nivel la care capitalizarea lanţului de hamburgeri era de 93,9 miliarde dolari.