Transformarea digitală rapidă afectează marile companii
Marile corporații ar putea înregistra scăderi în venituri și competitivitate afectate de transformarea digitală.
Mai mult, cerințele de digitalizare și automatizare pe care le au acum companiile depășesc capacitățile personalului lor tehnic și implică alocarea de resurse suplimentare. Acest aspect a fost subliniat de reprezentanții ServiceNow în cadrul primei lor prezențe la un eveniment organizat în București împreună cu compania parteneră, Devhd.
Workshop-ul a reunit profesioniști din domeniul IT, manageri și reprezentanți ai companiilor interesate să afle mai multe despre modul în care ServiceNow poate contribui la optimizarea și unificarea operațiunilor și serviciilor IT.
Dacă nu investesc în mod susținut în această direcție, 92% dintre companii vor deveni mai puțin competitive, 52% vor suferi pierderi financiare sau de reputație, iar 93% nu vor putea ține pasul cu schimbările.
Care ar fi soluția?
“78% dintre companii la nivel global au început procesul de transformare digitală în pandemie. Companiile, mai ales cele de dimensiuni mari, cu mii de angajați, deja se confruntă cu provocări operaționale cauzate de procesul accelerat de migrare către digital și trebuie să ia în calcul atât utilizarea pe termen lung a soluțiilor de tip platformă unică cum este ServiceNow, cât și adoptarea instrumentelor bazate pe inteligența artificială.
O platformă unică care ajută la gestionarea operațiunilor și activelor tehnologice pe care companiile le-au acumulat în ultimii ani, dar și a diverselor fluxuri operaționale (HR, Customer Service, Risk Management, ESG etc) va aduce un plus de cel puțin 30% în eficiența operațională a companiei și o scădere cu peste 90% a incidentelor consumatoare de timp și de resurse”, spune Adrian Herdan, CEO al Devhd.