Astfel, potrivit datelor companiei, față de 2014, numărul clienților business ai grupului s-a majorat cu 23%, Happy Tour furnizând servicii de călătorie către companii din domenii precum comunicații, retail, energie, FMCG, auto, agricultură și altele.
De altfel, tocmai segmentul de business travel reprezintă o parte semnificativă a activității grupului în România și va continua să fie, și în 2016, motorul afacerilor, după ce a crescut anul trecut cu 16% față de 2014. În partea a doua a anului 2015, grupul a decis majorarea capitalului social al Happy Tour, la peste 3 milioane de euro.
Potrivit lui Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour Group, în ultimii ani, Happy Tour Group a investit milioane de euro în technologie, ceea ce a determinat o creștere semnificativă a afacerii.
”Ne-am dezvoltat business-ul bazându-ne pe tehnologie de ultimă oră, în care am investit milioane de euro. Ne-am dorit să răspundem celor mai complexe nevoi de călătorie ale turiștilor noștri, fie că vorbim de angajații din companii sau oamenii care-și organizează vacanțele prin intermediul grupului nostru. Clienții noștri sunt în centrul întregii activități a companiei”, spune Javier Garcia del Valle.
În ceea ce privește turiștii de leisure, numărul acestora a fost cu 20% mai mare decât în 2014, cei mai mulți alegând destinații precum Turcia, Grecia și Spania. Charterele efectuate de turoperatorul gruplui, Prestige Tours, au înregistrat în 2015 un grad de ocupare de 93%.
De asemenea, rezervările online în cadrul grupului au crescut în 2015 cu peste 250%, estimările pentru anul în curs vizând o majorare de câteva zeci de procente.