”Anul 2013 a fost unul de investiții în tehnologie și online marketing, în abordări diferite ale activităților pe care le desfășurăm. Rezultatele acțiunilor de anul trecut și, parțial, de anul acesta se vor revedea în rezultatele aferente anului 2014”, spune Javier Garcia del Valle, CEO al Happy Tour Group.
În 2013, creșterile cele mai importante au fost realizate pe segmentul de leisure, în medie 12%. Au fost introduse destinații noi, foarte apreciate de publicul român. Printre acestea se află și Madeira, Bodrum si Chania, din insula Creta. De asemenea, s-a înregistrat o creștere de 8% pe segmentul de city break. Cele mai populare astfel de pachete au fost către destinații precum Praga, Paris, Bracelona, Londra sau Madrid.
”Din ce în ce mai mulți români aleg să călătorească vara pe destinațiile operate cu charter. Anul trecut am avut 14 chartere către Grecia, Turcia, Spania și Cipru. Pentru 2014, păstrăm actualele destinații, noutățile fiind reprezentate de diversificarea ofertelor charter pentru Bodrum și Chania (Creta), introduse anul trecut”, declară Javier Garcia del Valle.
Totodată, vânzările biletelor de avion au înregistrat o creștere în 2013 comparativ cu anul precedent, trend așteptat să se mențină și în 2014. Biletele de avion pentru cursele externe au reprezentat 85% din vânzările totale de bilete de avion. Același procent este valabil pentru clasele de călătorie, respectiv 85% clasa economic și 15% business class și first class. ”Analizând scopul călătoriilor pentru anul 2013, avem un raport de 45% -55% pentru vacanțe versus vânzările pentru clienții corporate ”, spune Javier Garcia del Valle. Potrivit acestuia, vânzările de bilete low cost au crescut cu aproximativ 10% în 2013 ca volum, comparativ cu 2012.
Happy Tour Group este compus din agenția de turism Happy Tour, portalul de rezervări online Paravion, agenția Travel House și turoperatorul Prestige Tours.