Brandurile Heineken, Ciuc și Bucegi au înregistrat o creștere procentuală de două cifre a volumului vândut. Anul trecut, compania a lansat Ciuc Radler, primul radler românesc, iar pe lângă aceasta, Silva a fost lansată la nivel național, cu o gamă completă de ambalaje.
„Pentru HEINEKEN România, 2012 a fost încă un an cu realizări importante. Rezultatele confirmă poziţia noastră de lider de piaţă, atât în termeni de volum, cât şi de valoare. Mărcile naționale cheie, Ciuc Premium, Bucegi, precum şi marca globală Heineken, au înregistrat creşteri procentuale de două cifre – atât în volum, cât şi în valoare. Performanța puternică și continuă validează strategia noastră, care a atras după sine o dezvoltare sustenabilă a companiei”, spune Onno Rombouts, managing director al Heineken România.
“Suntem încrezători că, și în 2013, strategia pe termen lung pe care o urmăm va continua să susţină progresul operaţiunilor companiei și creșterea cifrei noastre de afaceri”, completează acesta.
Heineken a înregistrat o creștere de 13,2% în România, în 2012
4 martie 2013, 16:37
Ultima modificare în 4 martie 2013, 18:37
Heineken a înregistrat în 2012 o creștere a cifrei de afaceri de 13,2% față de anul precedent, ajungând la 1,18 miliarde de lei. Poziția de lider de piață a companiei a fost confirmată și de volumul vânzărilor care a crescut cu peste 5%.
Etichete: bere,
Heineken Romania
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook