Înţelegerea dintre cele două companii vine la scurt timp după ce Facebook a mai semnat un parteneriat similar cu Diageo, producătorul de băuturi alcoolice, în valoare de peste 10 milioane de dolari. Dat fiind că oferta publică iniţială va avea loc în scurt timp, Facebook pare să încerce să îşi îmbunătăţească relaţiile cu marii advertiseri.
Termenii contractului sunt încă necunoscuţi, la fel ca valoarea tranzacţiei, însă potrivit informaţiilor transmise de Heineken, măsurile prevăzute în înţelegerea celor două companii vor fi implementate începând cu 1 ianuarie 2012. Important este că parteneriatul este neexclusiv, deci şi alţi producători pot încheia înţelegeri similare cu Facebook.
Heineken, al treilea producător de bere din lume, potrivit Euromonitor, este deja activ în mediul online. La începutul acestui an a mai încheiat un acord similar celui cu Facebook, de data aceasta cu Google şi mai ales cu Youtube pentru consultanţă, targetare de noi segmente de public şi cercetare. "Sunt platforme diferite (…) care acţionează complementar în strategia de comunicare Heineken. Dacă Facebook este reţea de socializare, Youtube este canal digital de entertainment", au declarat reprezentanţii Heineken pentru Ad Age.
Reprezentanţii Heineken au mai declarat că relaţia cu Facebook nu va afecta relaţiile companiei cu agenţiile de advertising cu care colaborează în prezent, respectiv AKQA, agenţia digitală globală a companiei şi agenţiile de creaţie Wieden & Kennedy din New York şi Euro RSCG.