Astfel, noua identitate vizuală a producătorului de bere presupune scrierea numelui companiei HEINEKEN cu majuscule și completat de o stea roșie.
„Logo-ul nou va apărea pe toate materialele de comunicare ale companiei, pe site, pe însemnele din punctele de lucru și din fabricile HEINEKEN din România. Noul design face distincția dintre logo-ul companiei și logo-ul mărcii de bere Heineken®, care rămâne neschimbat”, se arată în comunicatul companiei.
Noua Identitate Vizuală a fost creată pornind de la istoria companiei și reflectă modul în care numele companiei a fost scris la origine, când HEINEKEN a fost înființată în 1864. Combinația dintre numele puternic al mărcii și steaua expresivă formează o imagine vie și memorabilă, reflectând în același timp optimismul și încrederea în viitor.
„HEINEKEN s-a extins și s-a schimbat foarte mult în ultimii 10 ani, atât la nivel global, cât și local. Suntem mândri că facem parte dintr-o companie globală care a devenit mai vizibilă, mai internațională, mai diversă și în același timp, mai unită. Echipa HEINEKEN din România și echipele din toată lumea împărtășesc același spirit, aceeași pasiune, prin urmare, cu toții îmbrățișăm noua Identitate Vizuală, care ne defineşte ca fiind One HEINEKEN”, afirmă Andrew Quayle, CFO HEINEKEN în România.