Cele mai importante investiţi pe care firma le-a făcut în acest au fost orientate către dotarea locațiilor de producție cu tehnologii pentru fabricarea componentele mașinilor electrice.
Pentru a se putea adapta cât mai bine schimbărilor din industria auto, HELLA a decis la nivelul întregului grup să ia măsuri de eficientizare a costurilor. Această politică îi permite companiei să păstreze strategia de investiții în dezvoltarea de soluții pentru megatrendurile industriei: mașina electrică și mașina autonomă.
Strategia pentru a contracara efectele crizei de resurse umane de pe piaţa românescă adoptate de HELLA România se bazează pe două direcţii: a) recrutare din interiorul companiei, un program de recomandări interne și colaborare cu universitățile, şi b) implementarea de programe de dezvoltare profesională pentru salariați, organizarea de proiecte cu semnificaţie pentru comunitatea locală care să ducă la implicarea acestora.
Mai multe informații legate de companiile de elită care activează pe piața românească pot fi găsite acum în revista „Top 300 Companii” ediția 2019 la standurile de ziare.