In cel de-al treilea trimestru al anului 2007, Henkel a raportat vanzari in valoare de 3,3 miliarde de euro si o crestere de 3% in comparatie cu acelasi trimestru al anului anterior, informeaza un comunicat al companiei. Profitul operational a fost de 359 milioane euro si a inregistrat o crestere de 12%. Profitul net al companiei a crescut cu 12% in aceasta perioada, la 245 de milioane de euro. Divizia Detergenti & Produse pentru Ingrijirea Locuintei a raportat o crestere de 4,3%
In
cel de-al treilea trimestru al anului 2007, Henkel a raportat vanzari in
valoare de 3,3 miliarde de euro si o crestere de 3% in comparatie cu acelasi
trimestru al anului anterior, informeaza un comunicat al companiei. Profitul operational a fost de 359 milioane euro si a inregistrat o crestere de 12%. Profitul net al companiei a crescut cu 12% in aceasta perioada, la 245 de milioane de euro.
Divizia
Detergenti & Produse pentru Ingrijirea Locuintei a raportat o crestere de
4,3%, Divizia Produse cosmetice/de toaleta o crestere de 7,3% si divizia „Adezivi
Tehnologii“ o crestere de 6,4%.
Vanzarile
companiei din regiunea Europa/Africa/Orientul Mijlociu (EMEA) s-au ridicat la 2,17
miliarde de euro in trimestrul al treilea, in crestere de 5,2% fata de aceeasi
perioada din anul precedent. In Europa
de Est, vanzarile au crescut cu 65%, in America Latina cu 5,5%, in Asia-Pacific
cu 7,7%. Doar in America de Nord Henkel a inregistrat o scadere a vanzarilor
comparativ cu anul precedent, de 7,7%.
Sursa: Henkel