Producatorul german a inregistrat in primul trimestru din 2007 venituri de 3,23 miliarde de euro, in crestere cu 6,2% fata de aceeasi perioada din 2006 si un profit operational de 323 de milioane de euro, in crestere cu 9,2% fata de cel inregistrat in primul trimestru din anul precedent, informeaza un comunicat al companiei. Profitul Henkel in aceasta perioada a fost de 205 milioane de euro, in crestere cu 13,3%.
Divizia “Detergenti si produse pentru ingrijirea locuintei” a contribuit cu 1,06 miliarde de euro la veniturile Henkel din primul trimestru, cu 6% mai mult fata de aceeasi perioada din anul anterior. Divizia “Produse cosmetice/de toaleta” a contribuit cu 704 milioane de, in crestere cu 9,6%, divizia “Produse cosmetice/de toaleta” a contribuit cu 497 de milioane, in crestere cu 11% fata de aceeasi trimestru din 2006 iar divizia “Tehnologii Henkel” a produs 909 milioane de euro pentru Henkel in primele trei luni din 2007, cu 2,4% mai mult decat in 2006.
Vanzarile Henkel au crescut cu 10,9% in zona EMEA (Europa/Africa/Orientul Mijlociu), cele din America de Nord au scazut cu 4,7% iar cele din America Latina au crescut cu 5,1%. Vanzarile din regiunea Asia-Pacific au crescut cu 4,1%.
In 2007, Henkel anticipeaza o crestere a vanzarilor de 3-4 % si o crestere a profitului de peste 4%.
Sursa: Capital 03 Mai 2007