Pentru a asigura suficient loc pentru șapte pasageri, inginerii de la Toyota au mărit lungimea vehiculului cu 155 de milimetri, înălțimea cu 85 de milimetri și lățimea cu 30 de milimetri. Și ampatamentul a crescut cu 80 de milimetri. Conform oficialilor niponi, și spațiul destinat bagajelor a fost extins astfel încât să poată găzdui 200 de litri în cazul utilizării tuturor celor șapte locuri, sau 535 de litri atunci când ultima banchetă este rabatată. Din nefericire, ambele valori sunt extrem de mici dacă luăm în calcul că în portbagaj ar trebui să încapă lucrurile a șapte persoane.
Tot pentru a crește confortul și spațiul din habitaclu, japonezii au plasat noul tip de baterii litiu-ion în consola centrală dintre scaunele față. Până acum, hibrizii Toyota erau dotați cu baterii nichel-metal. În afara motorului electric alimentat de aceste baterii, Prius+ este propulsat de un motor alimentat cu benzină de 1.8 litri.
Prius+ este al patrulea hibrid Toyota, acesta alăturându-se modelelor Auris, Yaris și Prius (varianta cu cinci locuri).
Detalii despre cele mai importante premiere mondiale și europene pe care marii producători auto le vor dezvălui publicului la Frankfurt Motor Show 2011 găsiți în numărul din această săptămână al revistei Capital.