Așadar, perioada de citire a indexului la Hidroelectrica se face în intervalul 24-28 iulie 2023, conform informațiilor transmise de reprezentanţii companiei.
Transmiterea indexului se face în intervalul 24-28 iulie
„Perioada de transmitere a indexului pentru clienţii Hidroelectrica se face în intervalul 24-28 iulie”, au transmis reprezentanţii Hidroelectrica pentru Antena3.
Astfel, citirea şi transmiterea indexului la Hidroelectrica rămâne şi acum în perioada cunoscută, o situaţie specială fiind doar în luna februarie.
Amintim că indexul autocitit poate fi comunicat gratuit la numărul de telefon: 0800.800.359.
„Indexul autocitit poate fi comunicat doar în perioada 24-28 a lunii curente, la numărul de telefon 0800 800 359 (apel gratuit). Pentru transmiterea indexului, veţi avea nevoie de codul atribuit locului de consum şi pe care îl regăsiţi în factura de energie electrică.
Informaţii suplimentare puteţi obţine prin apelarea serviciului Call Center la numărul de telefon: 021.9834.Indexul autocitit poate fi transmis, de asemenea, utilizând portalul client, rubrica autocitire SPEEH Hidroelectrica SA”, a transmis compania Hidroelectrica într-un alt mesaj.
Restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor
De asemenea, Hidroelectrica a anunţat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni. Totodată, facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.
Clienții Hidroelectrica pot alege să plătească factura în rate
În ceea ce privește plata în rate a facturilor, Hidroelectrica a anunțat cu câteva luni în urmă că dacă suma de plată este prea mare, clienţii pot să achite factura și în rate, dar trebuie să depună o cerere.
Aceasta trebuie trimisă la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro sau poate fi depusă în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central. Plata va fi făcută în maximum şase rate lunare.
Amintim că Hidroelectrica, lider în producția de energie electrică și principalul furnizor de servicii tehnologice necesare în Sistemul Energetic Național din România, are în momentul de față peste 500.000 de clienţi.