Hidroelectrica, anunț important despre plata facturilor. Ce trebuie să știe clienții

Hidroelectrica

SURSA FOTO: Facebook, Wall-Street.ro

Hidroelectrica îi atenționează pe toți clienții săi că plata facturilor online ar putea să nu se înregistreze dacă introducerea detaliilor nu se face corect.

Hidroelectrica anunță că plata online a facturilor ar putea să nu se înregistreze

Hidroelectrica a emis un comunicat important pentru clienții săi, concentrându-se pe procedurile de plată a facturilor. Prin intermediul paginii de Facebook, compania oferă instrucțiuni privind modalitățile corecte de plată a facturilor. Se pare că există unele confuzii în rândul clienților cu privire la procesul de plată online. Ceea ce poate duce la efectuarea plăților fără ca acestea să fie înregistrate corespunzător.

”Cum mă asigur că efectuez plata corectă a facturii de energie electrică? În vederea alocării corecte a plății efectuate, vă rugăm să luați în calcul următoare. Este necesară introducerea detaliilor de plată formate din cont contract și număr factură, indiferent de modalitatea de plată aleasă.

Plățile care nu respectă modalitățile de plată prezentate în cadrul facturii de energie electrică și pe pagina de interne vor fi procesate cu întârziere, nu vor fi prelucrate sau vor fi returnate, după caz. Termenul de procesare a plății în sistemul nostru informatic este de maximum 3 zile lucrătoare.

Pentru detalii suplimentare referitoare la modalitățile de plată, vă rugăm să accesați http://hidroelectrica.ro – Secțiunea Furnizare Energie sau ne puteți contacta la următoarele numere de telefon: 021 9834 sau 021 9861”, a transmis compania Hidroelectrica.

Unii clienți au imediat remarcat absurditatea situației, evidențiind faptul că societatea se confruntă cu dificultăți în emiterea la timp a facturilor.

”Să se poată plăti factura, există o condiție: să o emiteți!”, a făcut haz de necaz situația un cetățean.

”Domniile voastre când vor emite corect și la timp facturile? Dar, instrumente deja banale ca un procesator de plăți când veți implementa?”, s-a plâns un altul.

Compania ar putea plăti amenzi de 10 milioane de lei

Tocmai pentru că nu poate emite facturile la timp și este conștientă de acest lucru, Hidroelectrica se așteaptă să primească amenzi de 10 milioane de lei în 2024.

De altfel, bugetul companiei a fost creat în așa fel încât aceste amenzi să fie asumate și acoperite. Așadar, românii care speră că situația va intra în normalitate mai au de așteptat.

”Este o bugetare prudențială, nu are în vedere un eveniment specific ci doar numărul de clienți de portofoliu. Anul trecut am plătit 3,9 milioane de lei. Nu ne așteptam să plătim mai mult, dar am bugetat eventuale evenimente neprevăzute. Suntem siguri ca vor fi evoluții semnificative pe partea de digitalizare care să reducă sau să elimine sincopele în facturare”, au transmis reprezentanții Hidroelectrica.

Revolta printre consumatori este pe cale să atingă cote maxime, deoarece aceștia se confruntă cu situații în care primesc simultan chiar și 7 facturi, imposibil de plătit în totalitate. Ca urmare, mulți dintre ei au decis să depună plângeri la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC).