Anunț important pentru clienții Hidroelectrica. Ce trebuie să ştie despre facturile pentru luna mai 2024
Hidroelectrica, unul dintre principalii producători de energie electrică din România, a emis un comunicat important pentru cei peste 600.000 de clienți casnici ai săi.
Compania a început distribuirea facturilor pentru luna mai 2024. Există însă câteva aspecte importante pe care clienții trebuie să le cunoască.
Conform comunicatului, facturile sunt disponibile inițial în contul iHidro. Astfel, unii clienți pot vizualiza factura doar în această platformă și trebuie să aștepte până când documentul va fi trimis pe e-mail.
Este esențial ca abonații să verifice contul iHidro pentru a fi la curent cu sumele de plată. Se vor evita astfel eventualele întârzieri.
În cele din urmă pdf-ul va sosi şi pe adresa de e-mail a clienţilor, a dat asigurări Hidroelectrica.
„Se emit facturile pentru mai 2024. Avem confirmarea ca HE a început să emită facturile pentru luna mai 2024. Cei care nu le-ați primit încă, le veți primi în perioada următoare.
Îi rugăm pe cei care ați primit factura și vor să ne împărtășească asta, să precizeze județul unde aveți locul de consum în rubrica de comentarii a acestei postări, astfel încât să creăm puțină vizibilitate în ceea ce privește județele pentru care se emit facturile pentru mai 2024.
P.S.: Cei care nu ați primit încă factura pe email și vedeți factura doar în contul iHidro, mai așteptați. O să primiți pdf-ul facturii și pe email”, au transmis reprezentanţii companiei.
Cu ce facilităţi vine aplicația iHidro
Reamintim că aplicaţia aplicația mobilă iHidro a fost lansată de Hidroelectrica la începutul lunii octombrie 2023.
„Cu o interfață grafică modernă și prietenoasă, iHidro este disponibilă pentru sistemele Android și iOS, oferind totodată și o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.
Lansarea aplicației reflectă angajamentul companiei de a oferi soluții eficiente și ușor accesibile pentru consumatorii de energie electrică”, precizau la acel moment reprezentanţii producătorului şi furnizorului de electricitate.
Iată ce pot face clienţii cu ajutorul iHidro.
Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
Gestionarea locurilor de consum: cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
Secțiuni Utile: Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
- Facturare: Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
- Utilizare: Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum.
- Contul Meu: În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
- Servicii: În această secțiune este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.