„Suntem încântaţi că ne alăturăm companiilor importante care sunt deja prezente pe bursa locală şi suntem mândri de faptul că suntem prima companie din domeniul foodservice care se listează la BVB. Investitorii vor avea acum, prin intermediul Sphera Franchise Group, expunere la unele dintre cele mai renumite branduri din lume precum KFC, Pizza Hut şi Taco Bell. Pentru Sphera, acest moment marchează o nouă etapă în dezvoltarea companiei şi avem ambiţii foarte mari, planul nostru fiind să depăşim 240 de restaurante până la finalul anului 2022”, a spus Hilton, citat într-un comunicat remis, joi, citat de Agerpres.
Lucian Anghel, preşedinte al Burse de Valori Bucureşti (BVB), este de părere că prezenţa Sphera Franchise Group la Bursa de Valori Bucureşti va deschide apetitul investitorilor pentru a realiza noi tranzacţii, iar pentru companii va fi un semnal de confirmare că îşi pot dezvolta afacerile cu succes prin intermediul bursei româneşti, care poate absorbi tranzacţii semnificative.
„Este cea mai mare listare pe segmentul de acţiuni realizata la BVB în a doua jumătate a acestui an şi a cincea listare din ultimele 12 luni”, a afirmat Anghel.
Acţiunile Sphera Franchise Group, unul dintre cei mai importanţi operatori din domeniul foodservice din România, au intrat la tranzacţionare la Bursa de Valori Bucureşti (BVB), cu simbolul bursier SFG.
Preţul final de ofertă pentru cele 9,83 de milioane de acţiuni emise de Sphera oferite în cadrul ofertei publice iniţiale secundare a fost stabilit la 29 lei pe acţiune. La acest preţ, valoarea ofertei a fost de peste 285 milioane lei (echivalentul a 62 de milioane de euro). În cadrul ofertei, 9,34 milioane de acţiuni, adică 95% din total, au fost alocate către investitorii instituţionali şi sub 0,5 milioane de acţiuni, echivalentul a 5%, către cei de retail.