Hennes & Mauritz (H&M), cel de-al treilea mare retailer fashion din lume în ceea ce priveşte veniturile, după Gap şi Inditex, a raportat o creştere de peste 4% a profitului net aferent celui de-al treilea trimestru. Astfel, retailerul suedez a înregistrat câştiguri nete de 3,46 miliarde de coroane suedeze (504 milioane de dolari), în perioada iunie - august, comparativ cu 3,33 miliarde de coroane în acelaşi interval din 2008. H&M a reuşti să bată şi estimările anali
Hennes & Mauritz (H&M), cel de-al treilea mare retailer fashion din lume în ceea ce priveşte veniturile, după Gap şi Inditex, a raportat o creştere de peste 4% a profitului net aferent celui de-al treilea trimestru.
Astfel, retailerul suedez a înregistrat câştiguri nete de 3,46 miliarde de coroane suedeze (504 milioane de dolari), în perioada iunie – august, comparativ cu 3,33 miliarde de coroane în acelaşi interval din 2008. H&M a reuşti să bată şi estimările analiştilor, care preconizau un profit net de 3,43 miliarde de coroane. Veniturile au crecut, de asemenea, cu 13 procente, la 23,55 miliarde de coroane.
Cu toate acestea, luna august a fost destul de grea pentru retailerul vestimentar, înregistrând o scădere cu 3% a vânzărilor faţă de anul trecut.
H&M a anunţat, de asemenea, că se aşteaptă ca mediul de business să se îmbunătăţească treptat, compania depăşind cea mai grea perioadă. Mai mult chiar, retailerul a crescut numărul de magazine pe care are de gând să le deschidă în acest an, de la 225, la 240.
În acest moment, compania suedeză deţine 180 de locaţii în 27 de ţări din întreaga lume.
SURSA: The Wall Street Journal