Retailerul suedez de fashion H&M (Hennes&Mauritz) va deschide primul magazin din România în primăvara anului viitor la Bucureşti, se arată într-un raport prezentat joi de companie. "Croaţia şi România vor deveni noi pieţe în portofoliul H&M, cu inaugurări la Zagreb şi Bucureşti în primăvara lui 2011", se spune în raport. Firma de consultanţă imobiliară Cushman&Wakefield negociază aducerea H&M în centrul comercial ParkLake Plaza, care urmează să fie d
Retailerul suedez de fashion H&M (Hennes&Mauritz) va deschide primul magazin din România în primăvara anului viitor la Bucureşti, se arată într-un raport prezentat joi de companie.
„Croaţia şi România vor deveni noi pieţe în portofoliul H&M, cu inaugurări la Zagreb şi Bucureşti în primăvara lui 2011”, se spune în raport.
Firma de consultanţă imobiliară Cushman&Wakefield negociază aducerea H&M în centrul comercial ParkLake Plaza, care urmează să fie dezvoltat pe locul fostei baze sportive „Spartac” din Parcul IOR din cartierul Titan din Bucureşti.
„Negociem aducerea H&M în proiectul ParkLake. Le-a plăcut proiectul, dar nu am semnat încă nimic cu ei, dar la nivelul unei astfel de companii nu se aruncă cu vorbe”, a declarat directorul general al Cushman&Wakefield, Răzvan Gheorghe, care se ocupă în exclusivitate de închirierea spaţiilor din centrul comercial.
Despre intrarea H&M pe piaţa românească s-a scris de mai multe ori în presa centrală, iar în acest an s-a vorbit inclusiv de negocieri avansate între reprezentanţii retailerului suedez şi Anchor Grup, proprietarul centrelor comerciale Bucureşti Mall şi Plaza România.
Proiectul ParkLake este dezvoltat de firma irlandeză Caelum Development şi compania portugheză Sonae Sierra.
H&M este unul dintre cei mai populari retaileri de îmbrăcăminte din lume, cu afaceri anuale de 10 miliarde de euro.
În primul semestru al acestui an, vânzările H&M au crescut cu 3,9%, la 51,88 miliarde coroane suedeze (5,4 miliarde euro), de la 49,83 miliarde coroane în perioada similarã a anului trecut. Profitul net al companiei a urcat cu 32,2%, de la 6,77 miliarde coroane la 8,95 miliarde coroane (939,3 milioane euro), se aratã în raportul prezentat joi de retailerul suedez.
SURSA: Mediafax