H&M, Zara sau C&A funcţionează ca un magnet pentru atragere de noi chiriaşi

Proprietarii care au reuşit să convingă branduri notorii de fashion precum H&M, Zara sau C&A să închirieze spaţii în mall-urile pe care le administrează au şanse sporite să îşi acopere spaţiile rămase goale.

„Extinderile se fac cu mult mai mare atenţie la locaţie şi la condiţiile comerciale oferite. Centrele comerciale care au printre ancore retalieri internaţionali cum ar fi Zara, H&M, C&A, Peek&Cloppenburg sau New Yorker sunt cele care suscită interesul retailerilor pentru extinderea reţelei“, este de părere Cristina Dumitrache, asociat al Cushman & Wakefield România.

Compania de consultanţă a intermediat în ultima perioadă închirierea a patru spaţii în AFI Palace Cotroceni. Este vorba de magazinul Salomon, care a închiriat 83 mp, în amenajarea căruia s-au investit 120.000 euro; brandul Manufaktura, originar din Cehia, care a închiriat un spaţiu în faţa hypermarketului Real şi în amenajarea căruia s-au investit 30.000 euro; iStyle, distribuitorul produselor Apple în România, care a închiriat 125 mp şi a investit în dotarea spaţiului peste 150.000 euro şi magazinul de îmbrăcăminte D’S Damat, care a închiriat 171 mp.