Având, deocamdată, titulatura de concept, Civic Tourer va deveni în scurt timp vehicul de serie. Conform oficialilor japonezi, diferențele de design dintre conceptul actual și varianta de serie vor fi minime. De altfel, în afara liniilor caroseriei și a spațiului mai amplu pentru bagaje și pasageri, varianta break nu diferă foarte mult de hatchback. În privința designului a fost abordat un stil fluid, caracteristic multor modele similare prezentate în ultima perioadă.
Cu o parte superioară care „plonjează“ către zona din spate, noul Civic Tourer are mai degrabă imaginea unui autoturism sport decât a unui vehicul de familie. Intenția niponilor pare să fi fost aceea de a crea un model cu alură sportivă, care să atragă atât clienții aflați în căutarea unui vehicul cu un design modern, cât și pe cei care pun spațiul interior pe primul plan. Cert este că reușita designerilor în privința aspectului are efecte mai puțin plăcute în zona spațiului interior. Honda a anunțat că varianta de serie va fi disponibilă la dealeri în prima parte a anului viitor.
Articol preluat din Suplimentul Auto Capital apărut în data de 25 martie 2013.
Honda Civic Tourer: Nevoia de spațiu
7 aprilie 2013, 07:45
Ultima modificare în 7 aprilie 2013, 10:45
Etichete: civic,
geneva,
honda,
honda civic,
lansare,
salonul auto din geneva
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- DEUTSCHE WELLE: Grecia arată astăzi cum arăta Germania înainte de Război
- Experiența all inclusive pe vasele de croazieră
- Pescuitul sportiv, de la hobby la business
- Cum poate fi menţinută atractivitatea energiei verzi
- Societe Generale intenţionează să desfiinţeze până la 700 de posturi în Franţa
- Ponta: Vreau ca România să arate ca Polonia
- Flotele, punctul de susținere a pieței auto românești
- NOU Citroen C3 FL
- Corvette Stingray Convertible: Legenda continuă
- România pierde anual 2,5 miliarde euro din cauza bolilor cardiovasculare