Pentru a atinge acest obiectiv, Honda va miza pe pieţele emergente precum şi pe modelele Fit şi Brio.

"Acesta este o cifră importantă pentru noi şi au existat discuţii dacă ar trebui să o anunţăm publicului, însă dacă nu ne fixăm un obiectiv şi nu ne gândim cum îl putem atinge, operaţiunile noastre nu vor fi concrete", directorul Honda, Takanobu Ito.

Honda speră să vândă trei milioane de vehicule pe an în Japonia, SUA, Europa şi alte pieţe dezvoltate, comparativ cu aproximativ două milioane în ultimul exerciţiu fiscal. În cazul pieţelor emergente, inclusiv India şi China, obiectivul Honda este dublarea vânzărilor până la trei milioane de unităţi pe an.
Honda urmează să deschidă noi uzine care să producă modelul Fit în Mexico şi Japonia. Uzina din Mexic va începe producţia în primăvara lui 2014 iar cea din Japonia va deveni operaţională în luna iulie 2013.
În cazul motocicletelor, Honda şi-a propus să vândă 25 milioane de unităţi în exerciţiul fiscal 2016, comparativ cu aproximativ 15,3 milioane unităţi în exerciţiul fiscal 2011.
Sursa: Agerpres