Un operator britanic de telecomunicaţii a angajat mai mulţi foşti hoţi de buzunare, care să introducă discret mesaje publicitare trecătorilor, alături de o bancnotă. Campania promoţională este valabilă în Londra şi „atacă” zonele foarte aglomerate, precum Covent Garden, Westminster şi Trafalgar Square. Douăzeci de „pickpockets” scoşi „la pensie” care au schimbat meseria, din hoţi de buzunare, în introducători de bani în buzunare
Un operator britanic de telecomunicaţii a angajat mai mulţi foşti hoţi de buzunare, care să introducă discret mesaje publicitare trecătorilor, alături de o bancnotă.
Campania promoţională este valabilă în Londra şi „atacă” zonele foarte aglomerate, precum
Covent Garden, Westminster şi Trafalgar Square. Douăzeci de „pickpockets” scoşi „la pensie” care au schimbat meseria, din hoţi de buzunare, în introducători de bani în buzunare („put-pockets”).
Compania TalkTalk anunţă că bancnotele de 5, 10 şi 20 de lire sterline vor fi introduse foarte discret în buzunarele londonezilor, care vor descoperi acasă că au mai mulţi bani şi un fluturaş prin care sunt prezentate mai multe oferte ale operatorului telecom.
Potrivit unuia dintre cei însărcinaţi să umple buzunarele trecătorilor cu bani, Chris Fitch, să bagi bani în buzunarul cuiva este la fel de greu ca atunci când îi subtilizezi.