Centrul Hewlett Packard (HP) de servicii partajate GeBOC (Global eBusiness Operations Center) are ca obiectiv major creşterea numărului de angajaţi cu 30% până la sfârşitul anului, conform unui comunicat de presă al companiei.

Centrul GeBOC derulează multiple activităţi de relaţionare cu clientul sau cu partenerii, activităţi administrative şi logistice, activităţi de suport creditare şi colectare a debitelor, activităţi de suport a vânzărilor  în 22 de limbi străine.

GeBOC doreşte să îşi extindă echipa prin atragerea de studenţi şi absolvenţi de studii superioare, dar şi a tinerilor cu experienţă  profesională de 1-2 ani. Focusul activităţilor de recrutare se va orienta către candidaţii care vorbesc cât mai multe limbi străine.

Astfel, pe lângă cunoaşterea limbii engleze, printre cerinţele angajatorului se numără şi capacităţile lingvistice pentru o altă limbă europeană cum ar fi: limba germană, franceza, spaniola, italiana sau cele din categoria limbilor nordice (olandeza, norvegiana, suedeza etc.) sau limbi precum portugheza, ebraica, rusa sau alte limbi slave (poloneza, slovaca, ceha etc.)

Candidaţii selectaţi vor beneficia de training de specialitate şi suport din partea specialiştilor GeBOC. În prezent, centrul de servicii concentrează eforturile a peste 2.000 de angajaţi.

SURSA: HP