Astfel, cele trei divizii au generat venituri anuale de 395 miliarde de yuani chinezești (60,8 miliarde de dolari) în întreaga lume, ceea ce reprezintă o creștere cu 37% în comparație cu anul precedent. Profitul net a fost de 36,9 miliarde de yuani chinezești (5,7 miliarde de dolari), marcând o creștere de 33% față de anul anterior.

2015 a fost totodată un an plin de realizări pentru divizia Huawei Consumer BG în ceea ce privește îmbunătățirea notorietății globale a brandului, dezvoltarea de noi canale de distributie și servicii, precum și construirea unui ecosistem de produse. 
În 2015, veniturile realizate de către divizia Huawei Consumer BG au ajuns la 129,128 milioane de yuani chinezești, înregistrându-se astfel o creștere de 72,9% față de anul precedent, iar livrările de smartphone-uri au ajuns la 108 milioane de dispozitive. Astfel, Huawei și-a consolidat poziția în top trei producători de smartphone-uri la nivel global. 
În plus, Huawei a continuat să se concentreze pe strategia de a lansa produse premium. Cu tehnologii de vârf și design atrăgător, smartphone-urile Huawei oferă consumatorilor o experiență hardware și software superioară, care a contribuit la creșterea rapidă a poziției companiei pe acest segment. Astfel, în 2015:
■ Smartphone-urile Huawei din segmentul mediu și premium au însumat peste 30% din livrările totale de smartphone-uri ale companiei.
■ 1 milion de smartphone-uri Mate 8 au fost vândute în doar o lună de la lansarea acestui model.
■ Modelele Mate S și Nexus 6P s-au clasat în topurile de vânzări din 60 țări.
■ Au fost livrate peste 5 milioane de smartphone-uri Huawei P8 și 7 milioane de smartphone-uri Huawei Mate 7.
■ Mai mult de 40 milioane de smartphone-uri Honor au fost livrate în peste 70 țări și regiuni.

Compania și-a consolidat poziția și în domenii precum cel al accesoriilor inteligente, al caselor inteligente sau Internetul Vehiculelor (IoV) :
■ Accesoriile inteligente Huawei integrează deopotrivă tehnologie și stil, astfel că livrările pe acest segment au crescut simțitor.
■ Livrările de tablete s-au bucurat de o creștere de la an la an de 130%.
■ Produsele din categoria MBB și-au menținut poziția de lider pe piața globală, cu livrări de dispozitive wireless broadband 4G wireless care au depășit 20 milioane de unități.
■ Huawei a colaborat în vederea dezvoltării unei soluții deschise HiLink.
■ Produsele Huawei pentru Internetul Vehiculelor au fost selecționate și recunoscute de către producători importanți din domeniul auto, precum Audi și Volkswagen.

Mai mult, Huawei a avut o creștere rapidă și pe piața serviciilor de tip cloud pentru consumatori. Printr-un ecosistem deschis, compania a colaborat cu partenerii săi pentru a le oferi clienților o experiență mai bună de utilizare: 
■ Serviciile de tip mobile cloud au fost utilizate de peste 130 milioane consumatori. 
■ Descărcările de aplicații din Huawei AppStore (HiApp) au ajuns la 17,5 miliarde.
■ Numărul partenerilor cooptați pentru dezvoltarea serviciilor de tip cloud a crescut cu 150% în comparație cu anul precedent.
■ Serviciile de tip cloud oferite de Huawei au obținut certificarea CSA STAR, o importantă certificare în domeniul securității cloud, demonstrând astfel expertiza Huawei în domeniul protecției informațiilor utilizatorilor. 

Alte realizări importante ale diviziei Huawei Consumer Business sunt:
■ Livrările anuale de dispozitive au ajuns la 173 milioane de unități, ceea ce reprezintă o creștere de 25% în raport cu 2014.
■ Livrările de smartphone-uri au crescut cu 44% față de anul anterior, depășind cu mult media de creștere de pe această piață. Mai mult, Huawei devine astfel primul brand de smartphone-uri din China care depășește 100 milioane de unități livrate.
■ Veniturile realizate de smartphone-urile Honor au crescut considerabil, iar Honor a devenit unul din principalele branduri de smartphone-uri comercializate doar online. 
■ Potrivit unui raport al GfK, smartphone-urile Huawei continuă sa aibă cea mai mare cotă de piață în China, iar compania și-a securizat locul 3 la nivel global.
■ În 2015, compania a colaborat direct cu 1400 clienți din open market din 135 țări.
■ Veniturile obținute prin intermediul segmentului open market (inclusiv e-commerce) au crescut cu 130% în comparație cu anul precedent, însumând peste 58% din veniturile realizate de divizia Consumer.

În 2016, Huawei va fructifica noi oportunități strategice pentru a continua ritmul accelerat al creșterii. Întrucât dispozitivele devin din ce în ce mai inteligente, compania dezvoltă în continuare tehnologii și produse care să se adapteze nevoilor consumatorilor din orice moment, inclusiv felul în care aceștia trăiesc, muncesc și se joacă. 
Huawei va continua deasemenea să coopereze cu jucători importanți din industrie pentru a dezvolta produsele sale vârf de gamă, soluții pentru case inteligente și servicii de tip cloud.