Huawei Device România estimează că va încheia anul cu vânzări însumând 200.000 unități și cu o cotă de piață de aproximativ 4,5 %, în creștere față de anul trecut.
Smartphone-urile aflate în topul vânzărilor sunt modelele Ascend Y530 și Ascend P7, primul din categoria entry, iar cel de-al doilea din cea high-end, preferate de către consumatorii români datorită tehnologiilor inovatoare, precum și a raportului bun calitate-preț.
“Piața de smartphone-uri a crescut cu 70% anul acesta, iar noi odată cu ea. Suntem mândri ca românii ne-au acordat încrederea lor și credem că acest lucru se datorează strategiei noastre la nivel de companie: smartphone-uri de calitate, oricare ar fi bugetul consumatorului.” a declarat Sorina Măcărescu, director divizia de terminale Huawei Romania.
În ceea ce privește tendințele din 2015, românii vor continua să caute smartphone-uri cu camere foto performante, întrucât calitatea fotografiilor este unul din factorii în funcție de care se ia decizia de cumpărare, precum și device-uri cu tehnologia 4G inclusă.
„Huawei se detașează prin tehnologiile integrate în smartphone-urile sale: suntem primii care au lansat smartphone-uri cu camere frontale de 5 și 8MP, fiind deasemenea și promotorii tehnologiei 4G. În plus, nu doar telefoanele Huawei vârf de gamă, ci și cele din categoria medie, puse în vânzare anul acesta, au încorporat această tehnologie.” a completat Sorina Măcărescu, director divizia de terminale Huawei România.
Mai mult decât atât, modelul Huawei Ascend Mate7, lansat la IFA și disponibil deja pe piața din România, este unul din puținele smartphone-uri disponibile pe piața locală care suportă LTE Cat 6.
La sfârșitul lui 2013, produsele și serviciile Huawei erau utilizate în 170 țări, deservind mai bine de o treime din populație la nivel mondial. Huawei se clasează pe locul trei în ceea ce privește livrările globale de smartphone-uri în 2013. Huawei a înființat mai bine de 16 centre R&D în întreaga lume, în țări precum: Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. Una din cele trei divizii ale Huawei, Huawei Consumer Business Group (BG) oferă o gamă variată de produse inclusiv telefoane mobile, device-uri pentru Internet mobil (MBB) și device-uri pentru acasă.