La doar șase ani după deschiderea primei și modernei fabrici din Nyon, producătorul de ceasuri de lux Hublot a deschis o a doua. Necesară pentru a susține ritmul de creștere al vânzărilor, manufactura va ajuta Hublot să își extindă divizia de R&D pentru a realiza noi piese valoroase. Construcția, începută cu doar un an și jumătate în urmă, a fost inaugurată de Jean-Claude Biver, președinte al Hublot și al diviziei de ceasuri a grupului Louis Vuitton – Moet – Hennessy (LVMH), Ricardo Guadalupe, CEO al Hublot în prezența ambasadorilor actuali ai mărcii Bar Refaeli. Lapo Elkann și Pelé, precum și a câteva sute de invitați și jurnaliști.
După deschiderea acestei noi manufacturi a producătorului care s-a născut în 1980 din ambiția italianului Carlo Crocco – fost angajat al Binda Group, deținătorul mărcii Breil – de a avea propria afacere, Jean-Claude Biver a declrata că „prin această nouă manufactură susținem producția pe termen lung. Această uzină trebuie să ne susțină creșterea cel puțin până în 2025. Atunci avem în plan să construim o a treia. Mai mult decât atât, această a doua construcție ne va ajuta să activăm mai uternic în zona de cercetare – dezvoltare pentru că astăzi inovația este la putere în industria ceasurilor. Aveam nevoie de o nouă fabrică pentru că, de exemplu, la finalul lui august înregistrasem o creștere procentuală cu două cifre a vânzărilor. Pe noi criza din industria ceasurilor nu ne-a afectat deloc. Asta pentru că prezența noastră pe piața chineză – aflată într-un puternic declin – este redusă. De fapt, în zona pe care noi o numim Marea China, realizăm doar 8,6% din venituri. Mai degrabă restul industriei elvețiene a ceasurilor are o problemă pentru că ei fac peste 35% din venituri în Marea China. Ceea ce trebuie să știți este că, în ciuda scăderii vânzărilor din China sau Hong Kong, casele de hute horlogerie elvețiene vând mai mult în Australia, Coreea sau Japonia estompând încetinirea. Culmea, vindem tot chinezilor, dar în afara Chinei.”