General Motors (GM) poarta discutii cu producatorul auto indian Mahindra & Mahindra, dar si cu alti constructori din Rusia si China, pe tema vanzarii brandului Hummer, potrivit unor surse apropiate companiei, citate de Reuters.

Totusi, Mahindra nu pare interesata de aceasta oferta, intrucat intentioneaza sa lanseze un SUV de dimensiuni mici pe piata din SUA in cursul anului viitor. Compania indiana planuieste sa lanseze noul SUV sub propriul brand si a incheiat contracte cu circa 250 de dealeri ce vor asigura distributia pe piata de peste ocean. Pe de alta parte, potrivit surselor, compania indiana continua negocierile cu GM.

Constructorul american GM incearca sa acumuleze circa 4 miliarde de dolari de pe urma vanzarii de active, iar in acest sens a angajat o serie de consultanti care sa prospecteze piata din China pentru a gasi cumparatorii potentiali.

GM a refuzat sa comenteze aceste informatii, reprezentantii Mahindra nu au putut fi contactati de catre Reuters, iar sursele citate nu au dezvaluit numele companiilor din Rusia si China.

General Motors a pierdut peste 51 miliarde $ in ultimii trei ani, iar in luna iunie a anuntat o revizuire a strategiei in privinta brandului Hummer, care a devenit „sinonim cu excesul de combustibil” si a produs daune de imagine companiei in conditiile in care consumatorii solicita motorizari cu un consum redus.

Sursa: Reuters