Conceptul Nucleo caută parteneri în România
Parte a grupului italian F.lli Campagnolo Spa, Nucleo este o companie specializată în realizarea şi comercializarea articolelor vestimentare dedicate copiilor cu vârste între 0 şi 14 ani.
Conceptul Nucleo s-a născut la începutul anului 2004 din dorinţa grupului italian de a avea un lanţ de magazine de marcă, dedicat în exclusivitate copiilor şi care să funcţioneze în sistem de franciză. Compania mamă produce anual peste 10.000 de articole vestimentare pentru micii consumatori. Nucleo se remarcă şi prin colecţii dedicate marilor sărbători (Paşte, Crăciun). De asemenea, la linia de baza, Nucleo se adaugă tematici variate pentru articole de sport şi jeans.
De la momentul lansării şi până în prezent, Nucleo a cunoscut o evoluţie continuă pe piaţa italiană, deţinând 11 unităţi francizate şi 21 de magazine localizate în centrele comerciale din Peninsulă. Expansiunea teritorială internaţională a devenit un obiectiv prioritar pentru Nucleo.
Compania propune celor interesaţi un contract de franciză pe o durată de zece ani, care nu prevede redevenţe şi contribuţii la bugetul de publicitate şi marketing. Francizorul recomandă pentru deschiderea unei unităţi Nucleo un spaţiu cu o suprafaţă de 90-120 mp, cu o faţadă generoasă. Poziţionarea magazinelor Nucleo se va face în marile centre comerciale din oraşele cu o populaţie de peste 200.000 locuitori. Viitorul partener francizat beneficiază atât de asistenţă pentru prelansare, cât şi consultanţă postlansare şi relaţionare cu clienţii. Taxa de intrare în reţeaua de franciză acoperă costurile campaniei publicitare de lansare a magazinului.
Din punct de vedere financiar, investiţia totală iniţială pentru deschiderea unui magazin Nucleo este de aproximativ 100.000 de euro, aceasta fiind influenţată de suprafaţa magazinului şi de aspectul general al acestuia. În funcţie de acest parametru, se stabileşte volumul stocului iniţial de marfă şi costul lucrărilor de amenajare.
Istoria grupului F.lli Campagnolo Spa începe în perioada celui de-al doilea război mondial, graţie femeii de afaceri Maria Disegna şi a fiului acesteia. Odată cu trecerea anilor, cei doi au reuşit, cu intuiţie şi spirit antreprenorial, să transforme mica întreprindere de confecţii într-o companie solidă, orientată spre designul articolelor vestimentare sport (marca F.lli Campagnolo, Kilkenny) şi stilul vestimentar dedicat copiilor (Melby, Alibama, Nucleo).