În cei 12 ani de la debut, modelul SantaFe produs de Hyundai a ajuns la vânzări de aproape 2,65 milioane de unități dintre care 350.000 grație clienților europeni. Mizând pe potențialul acestui vehicul, coreenii speră să cucerească 5% din piața SUV-urilor în Europa în primul an complet de comercializare, 2013.
Conform companiei, noul SantaFe adoptă deja cunoscutul limbaj de design „fluidic sculpture” însă îl interpretează într-o manieră proprie numită simbolic „Storm Edge”. Asta pentru că „surprinde imaginile dinamice create de natură în timpul formării unei furtuni”.
Gama de propulsoare diesel include un „super-eficient” EURO6 de 2.0 litri care dezvoltă 150 CP eliberând în atmosferă doar 155 gCO2/km. De asemenea, motorul de 2.2 litri și 200 CP a fost modificat pentru o mai mare eficiență și are acum emisii de numai 145 gCO2/km. Singura variantă alimentată cu benzină destinată pieței europene, 2.4 litri – 193 CP, emite 197 gCO2/km. Toate versiunile de propulsie pot fi combinate cu transmisii manuale sau automate cu șase trepte. De asemenea, orice tip de motorizare poate fi comandat cu tracțiune 4X2 sau 4X4.
Citește și: UPDATE Șerpi, gândaci și avioane la New York International Auto Show l FOTO
Hyundai a prezentat noul SantaFe la New York
5 aprilie 2012, 12:52
Ultima modificare în 5 aprilie 2012, 15:52
A treia generație a SUV-ului SantaFe a fost prezentată publicului în „Marele Măr”. Cea mai importantă modificare față de versiunea anterioară apare la nivelul designului însă nici tehnologia de sub capotă nu a fost dată uitării.
Etichete: hyundai,
lansare,
New York,
salon auto
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook