Hyundai Auto Romania a comercializat 7.788 de autovehicule in 2006, inregistrand o crestere de aproximativ 90%, in termeni de volum si valoare, pentru al treilea an consecutiv, informeaza un comunicat al companiei.
Cea mai importanta contributie la vanzarile Hyundai Auto Romania a avut-o noua generatie a modelului Accent, care a inregistrat o crestere de 107,9% fata de 2005, si s-a vandut in 3.832 de exemplare.
Conform comunicatului, Hyundai Auto Romania si-a indeplinit obiectivul de a-si mentine o pozitie puternica in segmentul SUV-urilor, Noul Santa Fe, Noul Tucson si Terracan detinand o pondere de 30% din acest segment. Noul Hyundai Santa Fe a fost unul dintre cele mai bine vandute SUV-uri in 2006 in Romania cu 1.875 de unitati vandute in 2006, iar noul Tucson s-a vandut in 1146 unitati anul trecut.
Marca Hyundai a obtinut locul 7 si o cota de piata de 5,6% in segmentul autoturismelor de import in 2006 si printre obiectivele companiei in acest an se numara cresterea vanzarilor cu peste 60%.
Sursa: Capital 06 Februarie 2007