Pentru prima data in istoria acestei marci, Hyundai a reusit sa intre in topul Total Quality Index™ (TQI), intocmit de Strategic Vision cu 3 masini. Hyundai Motors (incluzand marca Kia) are cinci masini in top, urmat de Ford Motor si BMW Group, care au cate trei masini in top. GM, Honda, Mercedes au cate doua masini in top, iar Dodge, Lexus si Volkswagen – una singura fiecare.
Total Quality Index™ este un instrument de masurare a satisfactiei cumparatorilor de automobile din Statele Unite ale Americii. Surprinzator pentru sondajul din acest an este lipsa completa a marcii Toyota, care nu a produs niciun lider in niciun segment. In timp ce Toyota si Lexus raman in topul fiabilitatii, acest aspect nu este suficient pentru a avea un lider de segment in TQI, care ia in calcul mai multe elemente, de la achizitionare, exploatare pana la placerea de-a conduce, service si vanzare second-hand.
Media punctajului pe industrie este de 864 de puncte din 1.000 posibile. In realizarea sondajului, au fost intervievati 27.000 de consumatori din SUA, care au cumparat aceste masini in perioada septembrie-noiembrie 2006.
Clasele de automobile sunt specifice pietei americane si difera mult de conceptia europeana privind dimensiunile si perceptia asupra ideii de lux. De asemenea, unele dintre automobilele prezente in top nu se vand pe Batranul Continent.
Strategic Vision este un bun indicator al comportamentului consumatorului de peste Ocean, privind preferintele la achizitionare si feedback-ul din partea clientilor. Compania realizeaza studii de piata pentru multinationale puternice precum Coca-Cola, American Airlines sau Procter and Gamble, inca din 1989.
Sursa: Associated Press 5 Iunie 2007