Hyundai recrutează angajaţi de la Bentley

După ce anul trecut a reuşit să-l atragă pe fostul director de design de la constructorul britanic de automobile de lux Bentley, grupul auto sud-coreean Hyundai Motor Co a anunţat luni că a reuşit să îl angajeze şi pe designerul exterior de la Bentley.

Într-un comunicat de presă, Hyundai a informat că sud-coreeanul Sangyup Lee va începe lucrul luna viitoare în calitate de director de design. Sangyup Lee va colabora cu fostul său coleg de la Bentley, belgianul Luc Donckerwolke, la dezvoltarea mărcii de lux Genesis, un proiect susţinut de moştenitorul grupului Hyundai, Chung Euisun, scrie agerpres.ro

'Sangyup Lee va ajuta la creşterea competitivităţii mărcilor Hyundai şi Genesis graţie experienţei sale în domeniul designului de vehicule de lux', informează Hyundai.

Potrivit unor surse din interiorul Hyundai, companie care vinde aproximativ opt milioane de vehicule pe an, constructorul sud-coreean crede că va înregistra o creştere limitată dacă nu va pătrunde pe noi segmente de piaţă. Pentru Hyundai aceasta ar însemna automobile premium şi, posibil, camionete şi unele părţi din Asia de Sud-Est.

În vârstă de 46 de ani, Sangyup Lee a fost responsabil pentru design exterior la Bentley începând din 2012, după ce anterior a lucrat la centrul de design din California al Volkswagen precum şi la General Motors. Sud-coreeanul a avut un rol important în designul modelelor Chevrolet Corvette, Stingray şi Camaro precum şi Bentayga, primul SUV al celor de la Bentley.

Sangyup Lee a declarat că foştii designeri de la Bentley vor să facă din Genesis o marcă de lux recunoscută la nivel global în condiţiile în care designul de automobile este revoluţionat de noi tehnologi precum automobilele autonome, maşinile conectate şi sistemele de propulsie alternative. 'Datorită acestor tehnologii, industria auto va ajunge la o răscruce…Este greu de spus dacă toate mărcile prestigioase de astăzi vor mai exista peste 10-20 de ani ', a spus Sangyup Lee.

În prezent însă segmentul automobilelor high-end este aglomerat. Pe lângă primii trei jucători, constructorii germani BMW, Mercedes şi Audi, rivalii Fiat Chrysler, cu marca Alfa Romeo, precum şi Cadillac, Lincoln, Infiniti şi Acura îi vizează pe cei care intenţionează să-şi cumpere un automobil de lux.