Hyundai ţinteşte RP Chineză şi alte pieţe emergente

Constructorul sud-corean Hyundai Motor a anuntat ca strategia sa pentru a trece peste perioada de criza financiara este extinderea productiei de masini mici si economice, destinate pietei din RP Chineza si sin alte tari emergente.Compania se asteapta ca cererea pentru masinile sale mici sa ajunga la 60% din vanzarile sale globale, fata de 55%, nivelul din acest an, a declarat directorul pentru planificarea strategiilor de business, Yoon Mong-hyun."Ne vom extinde vanzarile pe pietele emergente. F

Constructorul sud-corean Hyundai Motor a anuntat ca strategia sa pentru a trece peste perioada de criza financiara este extinderea productiei de masini mici si economice, destinate pietei din RP Chineza si sin alte tari emergente.

Compania se asteapta ca cererea pentru masinile sale mici sa ajunga la 60% din vanzarile sale globale, fata de 55%, nivelul din acest an, a declarat directorul pentru planificarea strategiilor de business, Yoon Mong-hyun.

„Ne vom extinde vanzarile pe pietele emergente. Facand acest lucru vom putea sa ne minimalizam expunerea la tarile deja dezvoltate”, a precizat acesta.

Yoon a adaugat ca Hyundai a creat modele exclusive pentru RP Chineza, piata pe care cererea de masini mici este de asteptat sa creasca de la 41% in 2007, la 47% din vanzarile totale in 2009.

Reprezentantul companiei a mai spus ca Hyundai va deschide noi fabrici in Rusia si Brazilia in anul 2011. Afirmatia vine dupa ce compania a deschis ultima uzina din strainatate, in Republica Ceha, in aceasta luna.

Yoon Mong-hyun a refuzat sa spuna insa care va fi impactul crizei financiare asupra vanzarilor de anul viitor.

In luna octombrie insa, Hyundai a anuntat ca va reduce productia la fabrica sa din SUA, din cauza scaderii cererii pe aceasta piata.

Sursa: Economic Times