Meghan Markle, desemnată cel mai popular influencer în materie de modă în 2019, a pierdut o numire consecutivă după ce Kate Middleton a câștigat titlul respectiv în anul 2020.
Meghan Markle a căpătat o influență imediată în modă când a intrat în familia regală în 2017. Tot ce era purtat de către aceasta devenea brusc epuizat din magazine.
Totuși, influența sa a scăzut substanțial după ce Markle și prințul Harry au anunțat că vor părăsi Casa Regală.
Vedetele cu cea mai puternică influență în 2020
Experții în materie de vânzări în modă au analizat care sunt vedetele cu cea mai puternică influență în vânzarea produselor în 2020, conform informațiilor transmise de dailymail.co.uk
Pe primul loc s-a aflat Kate Middleton, 38 de ani, a cărei rochie florală marca „Faithfull The Brand” purtată în vară a avut o creștere în căutări cu 112%. Trebuie menționat că ducesa a avut câteva apariții publice pe Zoom, pentru acțiunile sale caritabile.
Ducesa de Cambridge este urmată de vedeta de televiziune Holly Willoughby, iar pe locul trei se află Meghan Markle, confor sursei menționate.
Stilul adoptat de Kate Middleton
Stilistul Jessie Stein este de părere că stilul adoptat de Kate Middleton a fost foarte popular în rândul cumpărătorilor.
„Kate a arătat în mod clar un look premium în carantină. Publicul a văzut o latură diferită, mai personală a lui Kate în pandemie, aceasta adoptând un stil lejer de vară în cadrul ținutelor sale”, a declarat Jessie Stein pentru sursa menționată.
Momentul de glorie al Ducesei de Cambridge a fost la sfârșitul lunii iunie, în timpul unei vizite la The Nook din Framlingham Earl, Norfolk.
Soția prințului William a ales să poarte pentru această ocazie prima rochie florală de vară a brandului durabil Faithfull the Brand. Rochia s-a vândut în mai puțin de 24 de ore și căutările de rochii florale au crescut cu 158% în următoarele zile, cu o creștere generală de 112% din 2019 până în 2020.
De asemenea, aspectele mai casual ale lui Kate au fost un succes uriaș pentru cumpărători. Deoarece britanicii caută să imite garderoba regală, aproape toate ținutele sale s-au vândut în 2020.