Potrivit sursei citate, vânzările Hyundai în Europa au crescut, în intervalul ianuarie – septembrie 2010, cu 4,3%, depăşind rezultatele generale ale pieţei auto, care a scăzut cu 3,7%, comparativ cu anul anterior.
De la începutul anului, Hyundai a vândut 274.603 unităţi, echivalent cu o cotă de piaţă de 2,6%, relevă datele ACEA.
În timp ce în luna septembrie piaţa a scăzut cu 9,2%, Hyundai a realizat vânzări de 33.571 de unităţi, în scădere de 3,8% faţă de aceeaşi lună a anului trecut.
Cel mai solicitat model al gamei Hyundai în Europa rămâne noul i30, vânzările crescând cu 30% faţă de anul 2009.
În acelaşi timp, i20 a înregistrat un salt al vânzărilor de 24% în primele nouă luni din 2010, faţă de intervalul similar din 2009.
Producătorul auto coreean a anunţat că va lansa, până la sfârşitul anului în curs, modelul ix20, după debutul de la Salonul Auto de la Paris din octombrie.
Noul mini-MPV prezintă cele mai bune rezultate din clasă în privinţa siguranţei, protecţiei mediului şi serviciilor de beneficii dedicate clienţilor.
În plus, pachetul Five Year Triple Care oferă garanţie de cinci ani fără limită de kilometri, asistenţă rutieră pentru cinci ani şi verificări tehnice periodice tot timp de cinci ani.
Modelului ix20 i se va alătura noul autovehicul de clasă mini i10, care adoptă noua imagine a familiei Hyundai, precum şi numeroase îmbunătăţiri stilistice şi tehnice.
Hyundai Auto România, parte a Grupului Ţiriac, este reprezentantul mărcii Hyundai în România din anul 1994 şi aduce pe piaţa naţională 12 modele Hyundai, atât din gama autoturismelor, cât şi din cea a autovehiculelor comerciale uşoare.
Fondată în 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat în Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producător auto la nivel mondial începând din anul 2007.
SURSA: Agerpres