Prezentat la Frankfurt, vehiculul declinat în două variante este disponibil în Europa cu patru motoare, toate alimentate cu benzină. Este vorba despre două propulsoare Turbo TwinAir de 0,9 litri care dezvoltă 85, respectiv 105 CP, și de alte două de 1.2 litri și 69 CP, unul dintre acestea – EasyPower – putând funcționa și cu GPL. Fiat a dezvăluit la IAA și versiunea decapotabilă 500C având aceleași caracteristici.
Asemeni celor de la Renault, care au transformat Sandero, Lodgy și Dokker în crossovere prin simpla adăugare a unor elemente exterioare de design, cei de la Hyundai au decis să transforme micul i20 în miniSUV. Numai că, după cum susțin oficialii mărcii, peste jumătate dintre elementele exterioare ale noului autovehicul sunt unice, fără legătură cu i20. De asemenea, au fost modificate setările suspensiei, caroseria fiind înălțată cu 20 mm. Odată cu aceasta lansare, un nou motor este introdus pe toate modelele din familia i20 începând cu finalul anului 2015. Este vorba despre propulsorul Kappa, turbo, de 1.0 litri T-GDI cu injecție directa, în trei cilindri. Acesta dezvoltă, în funcție de versiune, 100 CP sau 120 CP.
(Articol apărut în suplimentul Capital Auto din 2 octombrie 2015)