Titulatura este legată în primul rând de caracteristicile motorului VTEC Turbo de 2.0 litri care generează 310 CP la 6.500 rpm și are un cuplu de 400 Nm atins între 2.500 rpm și 4.500 rpm. Ca rezultat al acestor cifre, Civic Type R accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 5,7 secunde și poate atinge o viteză maximă de 270 km/h. Emisiile de CO2 sunt de 170 g/km.
Combinație a trei termeni dragi celor de la Subaru – LEgacy, reVOlution și touRinG – modelul Levorg a fost deja prezentat europenilor la expoziția de la Geneva din acestă primăvară, însă japonezii au decis să revină în atenție și cu ocazia IAA 2015. Dotat cu un propulsor turbo, alimentat cu benzină, de 1.6 litri, care dezvoltă 170 CP, break-ul de mari dimensiuni atinge 100 km/h în 8,9 secunde. Rezultat slab prin comparație cu rivalii de pe piața europeană, acesta este estompat de modelul nipon prin apreciata tracțiune integrală a mărcii. Din nefericire, în timpul deplasării zgomotul produs de motor este destul de mare, iar manevrabilitatea lasă și ea de dorit. La capitolul fiabilitate, însă, Subaru stă extrem de bine.
(Articol apărut în suplimentul Capital Auto din 2 octombrie 2015)