Mai exact, au dezvăluit doar designul și date aproximative despre model pentru că detaliile finale au fost păstrate pentru expoziția auto de la Tokio care va avea loc începând cu 28 octombrie. Ceea ce am aflat la Frankfurt este doar că hibridul are un nou design, mai modern și mai sportiv, dar cu o atractivitate discutabilă, și că, grație noii platforme TNGA (Toyota New Global Architecture) este mai ușor, are centrul de greutate mai aproape de sol și oferă mai mult spațiu pentru bagaje. Noul tip de baterii cu o densitate mai mare asigură, în opinia Toyota, performanțe îmbunătățite atât din punctul de vedere al consumului cât și al manevrabilității, iar motorul termic optimizat garantează o eficiență cu 10% mai mare. Unele declarații, smulse oficialilor prezenți la standul Toyota, arată că noul Prius va afișa un consum de carburant de 4,3 l / 100 km, că va beneficia de o mai bună manevrabilitate și va asigura mai mult spațiu pentru pasageri.
(Articol apărut în suplimentul Capital Auto din 2 octombrie 2015)