In adunarea generala a International Advertising Association (IAA Romania) de miercuri a fost aleasa echipa care va conduce organizatia pentru urmatorii doi ani. In structura comitetului nu s-au produs schimbari semnificative. Felix Tataru si-a pastrat mandatul de presedinte al IAA. Pentru functia de presedinte fusese nominalizata si Alexandra Olaru, director de relatii externe si comunicare al Unilever. Olaru si-a pastrat si ea fnctia de vicepresedinte, in timp ce pentru postul de secre
In adunarea generala a International Advertising Association (IAA Romania) de miercuri a fost aleasa echipa care va conduce organizatia pentru urmatorii doi ani.
In structura comitetului nu s-au produs schimbari semnificative. Felix Tataru si-a pastrat mandatul de presedinte al IAA. Pentru functia de presedinte fusese nominalizata si Alexandra Olaru, director de relatii externe si comunicare al Unilever. Olaru si-a pastrat si ea fnctia de vicepresedinte, in timp ce pentru postul de secretar i-a revenit Cristinei Simion, Managing Director, Edipresse AS, care a preluat aceasta pozitie de la Stefan Iordache, managing partner Leo Burnett. Functia de trezorier este ocupata de Cezar Dumitru, Senior Brand Manager Ursus Breweries, care ii urmeaza lui Octavian Popescu, director Initiative.
In cadrul adunarii s-a mai stabilit si cresterea numarului de membri IAA, de la sapte la noua membri. Aceasta decizie se datoreaza cresterii numarului de membri ai organizatiei, precum si diversitatii si complexitatii proiectelor in care asociatia este implicata. S-a mai decis si constituirea unui senat al IAA, care va fi format din fostii presedinti ai asociatiei: Mihail Vartosu (consultant independent), Veronica Savanciuc (Lowe&Partners), Bogdan Enoiu (McCann Erickson), Mihai Ghyka (Interbrew) si Felix Tataru (GMP). Senatul va avea rol consultativ.
IAA este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari. In Romania, IAA reuneste 105 companii, firme care fac publicitate pentru produsele si serviciile lor, medii si agentii de publicitate.
Sursa: Capital 02 Martie 2007