Programul se adresează studenților din cadrul universităților de profil partenere: ASE - Facultatea de Marketing, Facultatea de Business și Turism; SNSPA - Facultatea de Comunicare și Relații Publice, Facultatea de Management și Universitatea București - Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, Facultatea de Litere și va avea o perioadă de implementare de trei luni.
IAA România lansează cea de-a doua ediție MentorIAA , un program de mentorat pentru studenți. MentorIAA este o componentă a AcademIAA, parteneriatul transversal între mediul academic și industria de marcom. Cu această ocazie, seniori din industria de marcom sunt invitați să participe voluntar la proiect și să susțină ședințe de mentorat cu tinerii studenți pasionați de comunicarea de marketing. Programul are ca scop creșterea nivelului profesional al tinerilor care își doresc o carieră în marcom, cât și angajarea acestora în industrie.în marcom, cât și angajarea acestora în industrie.
AcademIAA este primul parteneriat transversal între mediul academic și industria de marcom, care își propune creșterea angajabilității tinerilor absolvenți de facultate. Principalele proiecte din cadrul acestuia sunt cele adresate profesorilor, vizite in cadrul companiilor membre IAA unde sunt discutate studii de caz si campanii derulate in Romania, dar și în alte țări. O altă serie de proiecte este adresată studenților, respectiv proiectul de mentorat MentorIAA precum și ofertele de practică, internship și joburi.
M-am alăturat programului AcademIAA pentru a contribui la formarea viitorilor profesioniști din industria de marcom. Acest parteneriat dintre mediul de afaceri și mediul academic din România reprezintă cadrul ideal, care oferă beneficii pentru ambele părți implicate,a declarat Raluca Predoi, Director de program AcademIAA.