firmele care au participat la licitatiile pentru contractele de asfaltare. Invinsii au contestat rezultatele si s-au pierdut, astfel, mai multe luni. La Iasi nu au existat conflicte, insa banii au ajuns doar pentru plombe, care risca sa nu reziste pana la primavara, iar pe timisoreni, in ciuda amenzilor mari anuntate de autoritatile locale, vremea rea ii va prinde cu strazile gaurite pentru diverse reparatii la infrastructura subterana.Ca un laitmotiv al scuzelor edilitare apare clima, prea cald
firmele care au participat la licitatiile pentru contractele de asfaltare. Invinsii au contestat rezultatele si s-au pierdut, astfel, mai multe luni. La Iasi nu au existat conflicte, insa banii au ajuns doar pentru plombe, care risca sa nu reziste pana la primavara, iar pe timisoreni, in ciuda amenzilor mari anuntate de autoritatile locale, vremea rea ii va prinde cu strazile gaurite pentru diverse reparatii la infrastructura subterana.Ca un laitmotiv al scuzelor edilitare apare clima, prea calduroasa vara si prea ploioasa toamna. In plus, in Capitala, unde au ramas decopertati kilometri intregi de bulevarde, starea proasta a retelelor subterane este blamata pentru intarzierea asfaltarii.Ceea ce este sigur este ca, cel putin patru – cinci luni de acum inainte, in marile orase, unde se afla cele mai multe autovehicule si unde se inregistreaza si cel mai intens trafic auto, orice drum cu masina va insemna timp pierdut, nervi consumati si, nu in ultimul rand, bani scosi din buzunar la casieriile magazinelor de piese auto.