IBM a anunţat astăzi deschiderea Centrului său Global de Distribuţie Servicii (Global Delivery Center – GDC) în România. Centrul are peste 250 de angajaţi şi oferă servicii de dezvoltare aplicaţii multilingve şi servicii de mentenanţă aplicaţii unor clienţi precum BMW, Intermarket Bank, Panasonic şi Agenţia Naţională de Cadastru – pentru a nominaliza doar câţiva dintre aceştia. Centrul inaugurat în Bucureşti este o componentă cheie a strategiei IBM de a deveni o companie integrată global, permiţând clienţilor să valorifice talentul şi capabilitaţile existente la nivel global in vederea obţinerii unei creşteri profitabile.
Susţinând angajamentul la nivel global al IBM de a furniza servicii de calitate, Centrul Global de Distribuţie Servicii din Bucureşti a fost apreciat de Institutul de Inginerie Software Carnegie Mellon® (Software Engineering Institute – SEI) primind certificarea Capability Maturity Model (CMMI) Nivelul 3, una dintre cele mai importante certificări în domeniu in regiune. Această certificare confirmă nivelul înalt calitativ al tuturor proiectelor IBM, proiecte care utilizează procese standard definite şi care sunt subiectul unor îmbunătăţiri continue.
IBM a fost nominalizat în Top10 Employer of Choice în România, şi este singura companie care a urcat 10 locuri în doar un an, potrivit unui studiu efectuat de Daedalus Consulting. Expansiunea operaţiunilor de distribuţie IBM la nivel global facilitează dezvoltarea tehnologiei informaţiei şi a serviciilor în România prin intermediul metodologiei avansate şi a celor mai bune practici, şi promovează dezvoltarea talentelor locale pentru livrarea acestor servicii. De asemenea, IBM colaborează activ cu universităţi renumite din România precum Universitatea Politehnică din Bucureşti, Universitatea Tehnică din Cluj Napoca, Universitatea Politehnică Timişoara, Universitatea "Transilvania" din Braşov, Universitatea "Gheorghe Asachi" din Iaşi, Universitatea "Ştefan cel Mare" din Suceava şi altele.
Sursa: IBM
Data: 18 Decembrie 2007