În luna decembrie 2007, Flamingo International, unul dintre principalii retaileri de electronice, electrocasnice şi IT&C din România, a înregistrat cele mai mari volume de vânzări pentru aparatele TV-Video, produsele IT (notebook-uri şi PC-uri) şi electrocasnice (în special categoria white goods), acestea contribuind cu peste 70% la totalul vânzărilor realizate de către retailer în această perioadă.

Conform reprezentanţilor companiei, printre cele mai solicitate branduri din categoriile menţionate au fost Samsung, Philips, Indesit sau Whirpool, precum şi brandurile proprii: Point, Diablo sau SEG.   

În decembrie 2007, Flamingo International a înregistrat 20% din totalul vânzărilor anuale, cele mai mari volume de vânzări fiind generate de segmentele produselor electronice şi electrocasnice, urmate de produsele de entertainment și consolele de gaming.

Potrivit oficialilor companiei, cele mai mari vânzări ale produselor electronice, electrocasnice şi IT&C au fost înregistrate în reţelele magazinelor Flanco, Flanco World şi Flamingo Computers din Bucureşti, acestea contribuind cu peste 25% la totalul vânzărilor realizate în decembrie 2007.

În ultimul trimestru al anului 2007 Flamingo International a înregistrat un volum de vânzări de 40% din totalul vânzărilor anuale, ultimele două luni ale anului generând un volum de vânzări cu peste 50% mai mare faţă de perioada similară a anului 2006.
 
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa adresată.

Din anul 2005, compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti, devenind astfel prima şi singura companie din industrie prezentă pe piaţa de capital. 

Data: 21 ianuarie 2008

Sursa: Flamingo