În ţara îngheţatei din iaurt

Compania italiană Yogurtlandia, producătoare de cremă de îngheţată din iaurt, îşi continuă extinderea la nivel european prin franciză, căutând un partener masterfrancizat în ţara noastră. Pentru deschiderea unei unităţi Yogurtlandia este necesară o investiţie iniţială de circa 50.000 de euro, care include taxa de intrare în reţeaua de franciză, echipamentele pentru desfăşurarea activităţii în unitatea francizată şi un stoc iniţial de produse. Suma poate aj

Compania italiană Yogurtlandia, producătoare de cremă de îngheţată din iaurt, îşi continuă extinderea la nivel european prin franciză, căutând un partener masterfrancizat în ţara noastră.

Pentru deschiderea unei unităţi Yogurtlandia este necesară o investiţie iniţială de circa 50.000 de euro, care include taxa de intrare în reţeaua de franciză, echipamentele pentru desfăşurarea activităţii în unitatea francizată şi un stoc iniţial de produse. Suma poate ajunge la 200.000 de euro, în raport cu suprafaţa unităţii.
Contractul de franciză se încheie pe o durată de cinci ani şi prevede şi redevenţe, francizatul plătind către francizor o taxă de 2% din cifra de afaceri anuală. Reţeta businessului este una de succes pentru că permite viitorului partener francizat o valoare a adaosului comercial de 400%. Suprafaţa recomandată pentru o unitate Yogurtlandia este de aproximativ 20-70 metri pătraţi, iar localizarea acesteia se va face fie stradal (kart-uri mobile), fie în centrele comerciale din marile oraşe ale ţării.

În perioada de vară, o unitate Yogurtlandia poate aduce o cifră de afaceri de 200.000 de euro. În Italia există deja 46 de unităţi marca Yogurtlandia. După expansiunea din nordul şi până în sudul Italiei, Yogurtlandia se lansează şi în Europa, prima unitate deschisă în franciză la nivel internaţional fiind localizată în Germania, la finele anului 2005. În prezent, firma are magazine în Elveţia, Marea Britanie, Germania, Franţa, Belgia, Italia şi urmăreşte extinderea şi în Ungaria. Francizorul pune la dispoziţia viitorului său partener francizat echipamentele şi materia primă necesară pentru prepararea diferitelor sortimente de îngheţată, dar oferă şi asistenţă tehnică atât pentru lansare, cât şi după deschiderea unităţii.

Reţetele Yogurtlandia au la bază iaurtul proaspăt provenit din zona Alpilor, sintetizat natural, uşor digerabil, care poate fi consumat chiar şi de cei alergici la lactoză. Yogurtlandia s-a lansat pe piaţa italiană cu o unitate pilot în 1995, însă, odată cu succesul înregistrat de aceasta, reţeta de afacere a devenit disponibilă şi în franciză chiar în acelaşi an.

Internet:
Pentru detalii, accesaţi www.capital.ro – secţiunea Afaceri Mici – unde puteţi să transmiteţi francizorului candidatura dvs.