Campania "Atinge polul pozitiv in comunicare" cu Robert Turcescu, reprezinta un training ce se adreseaza exclusiv presei locale si se va desfasura in perioada 20 octombrie – 15 decembrie. Training-urile se vor tine in Bistrita (20 octombrie), Timisoara (17 noiembrie), Ploiesti (1 decembrie) si Iasi (15 decembrie). Intreaga campanie este sustinuta si finantata de compania Rombat, cel mai mare producator si distribuitor de baterii auto din Romania, iar scopul acesteia este
Campania "Atinge polul pozitiv in comunicare" cu Robert Turcescu, reprezinta un training ce se adreseaza exclusiv presei locale si se va desfasura in perioada 20 octombrie – 15 decembrie. Training-urile se vor tine in Bistrita (20 octombrie), Timisoara (17 noiembrie), Ploiesti (1 decembrie) si Iasi (15 decembrie).
Intreaga campanie este sustinuta si finantata de compania Rombat, cel mai mare producator si distribuitor de baterii auto din Romania, iar scopul acesteia este "de a da o mana de ajutor" presei locale, mai exact jurnalistilor si corespondentilor locali care isi doresc o carierea profesionala in jurnalism. Training-ul consta in 3 seminarii, care vor aborda urmatoarele teme: „Vreau sa dau lovitura”, „Pregatirea si realizarea unui interviu de televiziune”, „Comunicarea interpersonala si comunicarea mediata”, „Tehnici de comunicare nonverbala”, „Jurnalistul, Internetul si telefonia mobila”.
Prin aceasta campanie, compania Rombat doreste sa motiveze jurnalistii locali in a deveni profesionisti in domeniul lor, fara sa-si paraseasca localitatea, pentru a as atinge apogeul profesiei in capitala, unde din pacate se concentreaza intreaga presa. Campania este organizata si implementata de agentia Vitrina Advertising, agentie full service, care ofera de aproximativ 10 ani, consultata companiei Rombat, in ceea ce priveste imaginea si comunicarea.
Presa locala a raspuns pozitiv acestei initiative: s-au ocupat toate locurile disponibile, iar interesul a fost si este foarte crescut. Selectarea celor 20 de jurnalisti s-a facut pe baza unor conditii de participare, iar numarul limita de participanti a fost impus tocmai pentru a spori eficienta training-ului.
Intrebat de redactia site-ului Capital.ro de ce a ales sa se implice in acest proiect, jurnalistul Robert Turcescu a declarat ca „este nevoie in momentul de fata de o limitare a distantei dintre jurnalistii din presa locala si presa centrala” si este convins ca presa din Romania are nevoie de un training pentru a atinge un anumit grad de performanta. „Este absolut firesc, dupa ce acumulezi o experienta jurnalistica vasta, dupa ce acumulezi un capital de cunostinte, sa il impartasesti si cu altii” sustine Turcescu, care conchide: „Ma duc de fiecare data cu un mesaj clar. Mai cred si mai sper ca jurnalismul de calitate trebuie sa faca un efort si sa reziste in fata tabloidizarii presei.
Sursa: Capital