LANSARE Trustul Intact a anunţat lansarea, la sfârşitul acestei luni (data exactă fiind încă neprecizată) a unui nou canal, Antena 2. Investiţia în noul post este de circa 16 milioane de euro. Antena 2 se poziţionează ca o televiziune destinată în special talk-show-urilor, dar şi cu o componentă interactivă. „Premisa de la care s-a pornit în alegerea profilului noului post este aceea că, în România, nu există nicio televiziune unde telespectatorii să-şi
LANSARE Trustul Intact a anunţat lansarea, la sfârşitul acestei luni (data exactă fiind încă neprecizată) a unui nou canal, Antena 2. Investiţia în noul post este de circa 16 milioane de euro.
Antena 2 se poziţionează ca o televiziune destinată în special talk-show-urilor, dar şi cu o componentă interactivă. „Premisa de la care s-a pornit în alegerea profilului noului post este aceea că, în România, nu există nicio televiziune unde telespectatorii să-şi poată exprima în mod direct punctele de vedere şi care să ofere programe interactive“, a declarat Camelia Voiculescu, preşedintele Grupului Intact. În grila de programe se află două talk-show-uri, precum şi emisiuni de divertisment. Directorul postului este Mihai Gâdea, în acelaşi timp realizator, la Antena 3, al emisiunii „Sinteza zilei“. Antena 2 a achiziţionat drepturile de retransmisie pentru două emisiuni americane, „Saturday Night Live“ şi retrospectiva săptămânală a „The Tonight Show with Jon Stewart“. De asemenea, se poartă discuţii şi pentru achiziţionarea altor formate de emisiuni. Platforma tehnică a noului post se conformează normelor europene în materie de televiziune, după cum afirmă directorul tehnic al Antenei 2, Laurenţiu Stan, transportul şi prelucrarea semnalului tv făcându-se digital. Antena 3, post de ştiri, a fost lansat în iulie 2005, iar Euforia Lifestyle TV (fosta Antena 4) a intrat în emisie în ianuarie 2006.