Cel mai nou raport al IDC poziţionează Xerox pe locul întâi în topul principalilor furnizori de servicii externalizate pentru managementul documentelor şi recomandă companiilor să implementeze astfel de soluţii pentru a reduce semnificativ costurile generale de imprimare şi pentru a optimiza procesele de lucru în birou.
„Piaţa Managed Print Services (MPS) este destul de aglomerată, motiv pentru care companiile întâmpină dificultăţi în a identifica cel mai bun furnizor de servicii personalizate domeniului lor de activitate”, afirma Michael Orasin, Research Manager la IDC. „Rezultatele obţinute de Xerox până acum, viziunea strategică şi capacitatea de implementare a serviciilor indică faptul că o companie care caută soluţii MPS urmăreşte să încheie un parteneriat cu un furnizor cu experienţă şi capacitate de înţelegere în profunzime a pieţei”, completează Orasin.
Un program MPS bine implementat contribuie la reducerea costurilor de lucru cu documentele cu până la 30%, creşte productivitatea şi scade impactul asupra mediului înconjurător. Cu toate acestea, nu toţi furnizorii MPS pot oferi toate cele trei beneficii, iar specialiştii recomandă aplicarea unor criterii de departajare în timpul selecţiei: capacitatea de îmbunătăţire a relaţiei cu partenerii şi clienţii, managementul costurilor, suportul multi-vendor (pot integra în noua structură echipamentele altor producători, deja existente în companie), oferirea unei soluţii personalizate chiar şi după implementare, flexibilitatea distribuţiei prin mai multe puncte de contact, accentul pus pe inovaţie, precum şi oferirea unor rapoarte preliminarii privind rezultatele estimate după implementarea serviciilor.
Xerox România oferă servicii complete de management al documentelor clienţilor săi din numeroase domenii: financiar-bancar, energetic, manufacturier, public, tehnologia informaţiei si comunicaţiilor, etc.
„În România, cât şi la nivel global, managementul documentelor este una dintre direcţiile noastre strategice, pe care ne concentrăm mare parte a resurselor”, afirmă Răzvan Botezatu, Strategic Accounts Operations Manager Xerox România şi Republica Moldova. „Totul începe cu elaborarea strategiei potrivite şi este nevoie de o îmbinare de experienţă, resurse şi tehnologie. Consultanţii noştri folosesc o astfel de combinaţie pentru a crea o abordare distinctă, care integrează şi optimizează tehnologia de birou, fluxul de producţie şi procesele de afaceri”, încheie Botezatu.