Compania suedeza
a inregistrat in primele sase luni de activitate pe piata din Romania venituri
de 40 de milioane de euro. Ikea a vandut peste 4,6 milioane de produse in
aceasta perioada.
Peste 1,4
milioane de persoane au vizitat magazinul in acesta perioada, 600.000 dintre
acestia oprindu-se si in zona restaurantului Ikea.
In luna septembrie, odata cu lansarea noului catalog si
reducerea preturilor in medie cu 12% la toate produsele, numarul vizitatorilor
a crescut cu 40 fata de lunile anterioare. Ikea estimeaza vanzari de 80 de
milioane de euro in perioada septembrie 2007-august 2008, perioada acoperita de
cel mai recent catalog lansat.
Cel de-al doilea magazine Ikea din Romania este in faza de proiect,
investitia pentru cel de langa Bucuresti urmand a se amortize in 4 ani.
Din categoria de mobilier, cel mai bine vandut produs a fost
biblioteca Billy (9.000 de bucati), iar din categoria de accesorii si
decoratiuni, produsele din gama 365+ (tigai, borcane – 45.000 de unitati).
Sursa: Capital