IKEA le recomandă clienților care au cumpărat scaunul rotativ ODGER în culoarea antracit să îl returneze

IKEA le recomandă tuturor clienților care au cumpărat scaunul rotativ ODGER în culoarea antracit, cu marcaj de dată înainte de 2221 și inclusiv, să nu îl mai folosească și să contacteze IKEA pentru a li se rambursa integral suma plătită pe produs.

„Siguranța clienților este prioritatea principală la IKEA. Așadar, rechemăm scaunul rotativ ODGER în culoarea antracit, cu marcaj de dată înainte de 2221 și inclusiv (22 reprezintă anul, iar 21 reprezintă săptămâna în care a fost fabricat produsul) din cauză că există riscul ca baza piciorului în formă de stea a scaunelor să se rupă și să cauzeze căderea și vătămarea utilizatorului.

IKEA dezvoltă produsele utilizând un program riguros de evaluare a riscurilor și de testare, pentru a se asigura că acestea respectă toate legile și standardele aplicabile pe piețele unde sunt vândute. Cu toate acestea, am aflat că există posibilitatea ca baza piciorului, în formă de stea, a scaunului rotativ ODGER în culoarea antracit, cu marcaj de dată înainte de 2221 și inclusiv, să se rupă.

Scaunul rotativ ODGER în culoarea antracit, cu marcaj de dată înainte de 2221 și inclusiv, se poate returna în orice magazin IKEA pentru o rambursare integrală a sumei plătite pe produs. Nu este necesară o dovadă a achiziției (bon fiscal). Marcajul de nume și dată de pe produs se află sub scaun, ștanțat în materialul șezutului scaunului”, scrie într-un comunicat de presă emis de către IKEA.

Pentru informații suplimentare, accesează www.IKEA.ro sau contactează IKEA la numărul de telefon (021-407.45.32). IKEA își cere scuze pentru eventualele neplăceri cauzate de această rechemare.

Sursă: IKEA

IKEA se adaptează la creșterea inflației și schimbările climatice. Mobila second-hand câștigă teren

Scăderea veniturilor, pe fondul inflației galopante, poate explica de ce oamenii aleg tot mai mult să cumpere mobilă second-hand, iar gigantul suedez IKEA s-a adaptat din mers. „O lume mai bună poate începe acasă? Da! O lume mai bună poate începe cu tine? Absolut”, acesta este conceptul de bază promovat în ultimii ani de gigantul suedez de mobilă IKEA. Creșterea inflației și schimbările climatice au determinat compania respectivă să se perfecționeze și să adopte calea spre o viață mai sustenabilă.

IKEA și-a modernizat recent zona de „chilipiruri”, de unde clienții pot achiziționa piese second-hand, promovându-le ca „noduri circulare” pentru a reduce deșeurile și a ajuta planeta. Un purtător de cuvânt al IKEA a declarat pentru semafor.com că reducerea amprentei climatice a IKEA necesită schimbări care afectează fiecare aspect al operațiunilor companiei, inclusiv produsele și materialele pe care trebuie să le folosească.

Reclamele pentru mobilă și articole de uz casnic pe site-urile online arată că sectorul second-hand se extinde rapid. Site-ul olandez Marktplaats susține că, anul trecut, utilizatorii săi au tranzacționat aproape patru milioane de piese de mobilier second-hand. Și pe Milanuncios, unul dintre cele mai mari site-uri din Spania, cererea de mobilier second-hand a crescut cu 11%, din ianuarie până în octombrie 2022, comparativ cu anul trecut.

Un sondaj a arătat că 84% dintre utilizatorii site-ului au considerat bunurile second-hand mai sustenabile. Trecerea la mobilierul second-hand ar putea avea un impact semnificativ asupra cantității deșeurilor produse. Dintre cele 12 milioane de tone de mobilier fabricate anual în SUA, doar 0,3% sunt reciclate, în timp ce 80% ajung la groapa de gunoi.